Höst och nya tider =)

Blogga. Så svårt det ska vara att ta sig tiden till det =)
Men så, då har det blivit höst på riktigt. Gula löv på de få träd som har några löv kvar alls. Vintertid. Men som tur är så är det ett ovanligt skönt höstväder än så långe =) och det är ljust igen när man åker till jobbet på morgonen, alltid något - även om det istället blir mörkt redan runt halv fem. Men men =) nu har jag bara EN arbetsdag kvar och sedan lite höstlovsmys med mina älskade pussungar =)
En uppdatering av köksbygget: det är i stort sett helt klart, sånär som på lite lister, gardinstänger, dörrkarmar och skåpinredning. Och det känns UNDERbart..! Tog lite längre tid än den månad som vi tänkt...haha men man lär av sina felberäkningar =) och tidsoptimism verkar vara en av våra starkaste sidor.
Ser fram emot en tripp till Jönköping i dagarna och hoppas på fint höstväder =)

I Kristdala är livet åter i sin ordning. Moa är hemma, katterna har fått en 15 kilo kattmat, ljungen är inköpt, elektrikern har snart fixat de sista sladdarna, tvätten är tvättad och hängd, älsklingen är ledig ett par dar, jag är ledig ett par dar och det finns inga ord för hur skönt det ska bli..! Älskar sannerligen jobbet som lärare när det är LOV =)

Nä, dags för sängen, den väntar tom och kall på oss...om inte Kezo som vanligt värmt upp den åt mig på min sida sängen hihi underbara kattskrälle. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0